Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, Julai 03, 2009

TANDA KEMATIAN UKT ORG ISLAM#1

Tanda 100 hari sblm hari mati

Ini adalah tanda pertama dr ALLAH SWT kpd hambaNya & hanya akn disedari oleh mereka2 yg dikehendakiNya.Wbgmanapun smua org Islam akn mdapat tanda ini cuma samada mereka sedar @ tidak saja.Tanda ini lazimnya akan blaku slps wktu asar.Seluruh tubuh dr hujung rambur hingga hujung kaki akan mengalami getaran @seakan akan menggigil.Cthnye spt daging lembu yg disembelih di mana jika diperhatikan dgn teliti kita akan mdapati daging tersebut seakan -akan bgetar.


Tanda ini rasanya lazat dan bg org yg sedar & berdetik d hati bahwa mgkin ini adalah tanda mati maka getaran ini akn berhenti n hilang setelah kita sedar akan kehadiran tanda ini.Bg mereka yg tidak diberi kesedaran @ mereka yg hanyut dgn kenikmatan tanpa memikirkan soal kematian,tanda ini akan lenyap tanpa mberi sebarang manafaat.Bg yg sedar,makainilah peluang yg terbaik utk memanfaatkan masa yg ada utk mempersiapkn diri dgn amalan @ urusan yg akan dibawa @ ditinggalkn selepas mati.....








******2be cont...Tanda 40hari sebelum mati..

0 ulasan: