Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, Jun 23, 2009

eLaporan oh eLaporan..

Sejak 2-3 malam ni asyik tdo lewat je,sbbnyer kene siapkan eLaporan.Guru2@rakan2 jQAF mesti dh maklum mngenai perkara ni kan???So saya ni pun bertungkus lumuslah menyiapkn elaporan niee..kpd mama(isteriku-guru j-QAF gk),cmner eLaporan sk Labuan Haji..dh besres ker belum??walid tgk mama khusyuk jer mngadap laptop tu??hehe..
Harini dtg sek,blh tahn rasa mengantuknyer...cuma aku xlayan sgt,trs jgj bgerak aktif pegi ronda dr kelas ke kelas supaya keadaan murid2 terkawal masa ketiadaan guru...maklumlah,skrg nie musim bersalin(4org guru perempuan sdg cuti bersalin)alamatnya,terbnyk sgtlah kelas yang tiada guru...so sblum apa2 perkara buruk tjadi(bgaduh..btumbuk..kepala berdarah mmg dh biasa dgn bdk2 nie)aku pun jalankan lah tugas aku supaya smuanyer selamat..Alamk,esk dh kene antar elaporan!!!tapi aku xsiap lagi nih...ok choww dlu..

0 ulasan: